donderdag 17 mei 2012

Conversatie met een virtuele medewerker


Mijn zoon is zijn NS abonnement verloren. Ik hoopte via de NS site een nieuwe aan te kunnen vragen, en kwam terecht bij de mogelijkheid een vraag te stellen aan de virtuele medewerker. Dat moest gaan lukken dacht ik. Het leverde de volgende conversatie op:

Stel uw vraag aan onze Virtuele Medewerker
NS zegt:Welkom bij de Klantenservice van NS. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:ik ben mijn abonnement verloren
NS zegt:Over welk vervoerbewijs gaat het?
U zegt:voordeelurenabonnement
NS zegt:Begrijp ik het goed dat u meer wilt weten over een Voordeelurenabonnement?
U zegt:nee
NS zegt:Hmm. Sorry, dat snapte ik even niet. Ik zou graag nog een keer van u willen horen waarmee ik u van dienst kan zijn.
U zegt:wat moet ik doen als ik mijn abonnement ben verloren
NS zegt:Heeft u het over een Voordeelurenabonnement?
U zegt:ja
NS zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Mag ik nog een keer vragen waar het over gaat?
U zegt:ja dag
NS zegt:Tot ziens!


Geef mij toch maar een medewerker van vlees en bloed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iedereen kan reageren. Je hoeft het natuurlijk niet me me eens te zijn, maar hou het wel fatsoenlijk.
Reacties die beledigend zijn (voor mij of voor anderen) zal ik verwijderen; net als gescheld en gevloek.